понеделник, 20 юли 2009 г.

ДП Карлово 20/21

През почивните се проведе държавно първенство за възрастови групи М/Ж 20,21. В петък на обяд за Карлово тръгнахме четирима души отбора, за да вземем участие в спринтовата дистанция на купа "Васил Левски". Около 15:00 бяхме в района на финала и чакахме старта в 33-градусовата жега. В 16:00 стартираха първите номера, а моята стартова минута бе 16:21. Целият маршрут го пробягах без грешки, но физическата ми подготовка си каза думата и финиширах с време 12:14 на 2.5 км трасе. Първи и втори се наредиха Гришата от Търново и Борис Йосифов(Зетко) от Кюстендил с времена 10:26 и 10:56. Вечерта починахме хубаво за предстоящата средна дистанция. На следващия ден отново бе изключително горещо, последните номера стартираха около 13:30 при нечовешки метеорологични условия. Пробягах средната дистанция за време 47:06 и това ми отреди 12-то място от 42-ма състезатели в моята възрастова група. Първите 10 точки нямах проблеми от физическа и техническа гледна точка, до 10-та КТ се движех 4-ти, но след това бруталната 11 КТ провали едно успешно финиширане.
Щафетите не бяха едни от най-добрите за отбора ми, тъй като първата ни щафета в М21Е се декласира. Аз бях записан в Браун Тим 5 - възрастова група М21Е. Първи пост - аз, втори пост-Робсъна и трети - Тодор Калниев. В крайна сметка само аз стартирах от моята щафета. На старта заедно с Атанас Бояров поведохме до К точка 38-те души на щафетите. Но само до там, след това целият маршрут преминах с много ниско темпо. Ето и няколко снимки от държавното първенство:

Няма коментари:

Публикуване на коментар