понеделник, 27 юли 2009 г.

ПРОВАЛ В ШКОРПИЛОВЦИ !!

През изминалия уикенд се проведоха най-злополучните стартове в цялата ми състезателна кариера. От както се занимавам с ориентиране, съм се декласирвал най-много веднъж годишно, а сега това се случи на всичките стартове. В събота на средната тръгнах добре, но за 9-10 погледа ми отиде направо на 11-та и минах покрай 10-та без да я взема. Финиширах с време 38 минути (времето на третия бе 39 минути).
На следващия ден бе НК "Варненско лято" - дълга дистанция. Стартирах първи от моята възрастова група, маршрута ни бе 7400 метра с 18 КТ на изключително тежката карта - "Самотино". През нощта се изсипа пороен дъжд, който усложни обстановката на стръмните дерета. Заради дъжда отложиха старта с 1 час и така аз стартирах в 10:48. Първите две точки ги взех без проблем, за които имаше лека мъгла, но се дигна бързо. За трета точка тръгнах по грешното дере и докато се усетя загубих 4-5 минути. За следващите точки нямаше толкова проблеми от техническа гледна точка, но дойде фаталната предпоследна точка (на 50 метра от последна). Моята бе 42, а аз взех 43, 3-та я видях като 2-та и на финала разбрах, че съм декласиран. И така премина най-злополучното ми състезание.
Изводи: Явно ми куца концентрацията по време на старт и много лесно се разсейвам. През следващите месеци трябва да поработя над това.

Няма коментари:

Публикуване на коментар